Zasady optymalizacji ON-PAGE- cz.4 – Strona dostępna na mobile

Spraw by strona była dostępna na urządzenia mobilne

Google zaleca tworzenie stron pod użytkowników mobilnych. Jeśli strona nie jest dostosowana dla urządzeń mobilnych to Google może obniżyć jej ranking w wynikach wyszukiwania dla użytkowników mobilnych.

W celu sprawdzenia, czy strona jest przyjazna urządzeniom mobilnym, można skorzystać z narzędzia: https://www.google.com/webmasters/tools/mobile-friendly/ 

 

narzędzie do sprawdzania dostępnościOsobiście zauważyłam, że strony dostosowane do urządzeń mobilnych uzyskują score w Google SpeedPage Insights mniej więcej 2-3 pkt.

 

Poprzedni wpis: http://frontendowo.pl/seo/zasady-optymalizacji-on-page-cz-4/

Przejdź do początku serii wpisów – Zasady optymalizacji ON-PAGE serwisów nternetowych – cz. 1

Dodaj komentarz